Kategorier
Mobilitet

Hvor finder vi vores Samsung Knox KME ID?

En kort vejledning, der viser hvor man finder sit “customer ID”, som skal benyttes, når Samsung enheder ønskes tilmeldt Samsung Knox Mobile Enrollment

Når en organisation ønsker at benytte Samsungs enrollment løsning Knox Mobile Enrolment – forkortet KME – til at optimere enrollment processen ind i en EMM løsning, så skal organisationen for det første have en Samsung Knox konto og for det andet et “Customer ID” på KME portalen.

Når organisationen fx. køber 20 enheder eller blot en enkelt via COMM2IG’s webshop, så kan enheden automatisk blive lagt ind på organisationens KME konto, blot jeres kontaktperson hos os, er bekendt med jeres “Customer ID”.

Når først I er logget ind på jeres Samsung Knox konto (se billedet ovenfor), så skal I klikke jer videre ind på KME portalen.

Her skal I klikke på ikonet oppe i højre hjørne, hvorved denne lille menu vil blive vist. Dette er organisationens Customer ID, som I bør oplyse til jeres forhandler.

Bemærk at det kun er Samsung Knox certificerede partnere, der kan uploade enheder til jeres konto.


Har I brug for assistance mht. at oprette en Samsung Knox konto, så kontakt os, for vi har udarbejdet en omhyggelig vejledning.