Lad COMM2IG assistere dig på jeres SOPHOS portal

COMM2IG har mulighed for at assistere jeres SOPHOS løsning. Det kunne være på kort sigt ved en specifik sag, i tilfælde af sygdom, ferie eller at i har travlt med andre opgaver. Det kunne blot være at opdatere jeres licensnøgle.

COMM2IG tilbyder at for en aftalt periode overvåger jeres løsning og agerer jeres “interne systemansvarlige”. Når i så er færdige med de andre projekter og der er faldet ro over IT-afdelingen, så overdrager vi blot den daglige administration til jer igen.

I tager den daglige drift – vi tager system ansvaret.

Vi har også kunder, som selv varetager den daglige drift og overvågning, men som lader COMM2IG varetage administrationen af løsningen. Er der behov for at oprette en ny firewall regel, til rette DLP-politiker, konfigurere og aktivere en nye smart funktion, osv, så varetages dette let af COMM2IG.

Overvågningsaftale

Dagligt angribes danske virksomheder og dagligt klikker vores kollegaer på links i mails eller går ind på diverse hjemmesider, som kunne resultere i et angreb på sikkerheden i virksomheden. Det kunne også være en medarbejder, som ikke har fået genstartet deres PC og derved fået de nyeste opdateringer. Der er derfor ofte brug for at man flere gange dagligt overvåger sikkerhedsniveauet. Men har man tid til det i en travl hverdag ?

COMM2IG tilbyder også en overvågningsservice, hvor vi dagligt holder øje med alarmer på jeres systemer og reagerer på disse.

Fortroligheds erklæring

Vores konsulenter, der vil kunne få adgang til jeres portal, er alle underlagt en fortrolighedserklæring.

Giv os adgang

Det er ganske let.

  • I skal blot logge ind på jeres egen Sophos Central portal.
  • I øverste højre hjørne klikker man på brugernavnet og vælger “Account Details”
  • Klik nu på fanen “Sophos Support”
  • Aktiver nu “Partner Assistance”
  • Gem nu ændringen ved at klikke på “Save”.

I kan til enhver tid de-aktivere denne partner assistance.

Partnerskifte

Er jeres Sophos konto tilknyttet en anden Sophos partner eller er jeres konto oprettet udfra en trial licens, som i måske har fået fra Sophos hjemmeside, så er der lige behov for en formel overflytning. I skal blot sende en email på engelsk til emm@comm2ig.dk hvor i

  1. oplyser at i gerne vil have flyttet jeres Sophos konto til COMM2IG, fx.: “We hereby request SOPHOS to transfer our account and licenses to COMM2IG, and give them access to our Sophos Central portal.”

  1. sender et screendump af jeres licensnøgler. Log ind på jeres Sophos Central portal og oppe i højre hjørne vælg Licenser i menuen. Tag et screendump af oversigten.

Så tager vi den her fra.